söndag 25 januari 2009

Babylivet är slut!

I går tog jag ner spjälsängen eftersom Lillisen sedan en vecka sover i våningssängen inne på sitt rum. Jag ville först ha 2 fåtöljer och en läslampa där istället, men insåg att det aldrig skulle bli något läst där. Det skulle bara bli en förvaring för överkast och kläder.
Idéen om en byrå föddes och jag såg IKEAs Malm i ek framför mig. Men vi bor inte granne med IKEA direkt och jag insåg att det skulle dröja innan det blev ordning i sovrummet. Så det fick bli en byrå från JYSK. Jag har tittat på deras LIVA serie ända sedan Gustafssons köpte deras skänk och vitrinskåp. Så nu bor en LIVA byrå i vårt sovrum. Jag är så nöjd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Måste vara en stor omställning när spjälsängen byts ut mot byrå.
/S

Tudorienne sa...

Snyggt!

Ke.Li sa...

En epok går i graven typ. Rummet är så stort nu, lixom det yngsta barnet!