måndag 29 juni 2009

Ursäkta mig!

Nu har jag ändrat mig igen ang rabatten på framsidan.
I helgen var jag hos goda vänner i Vinberg, utanför Falkenberg.
Maken till trädgård får man leta efter.
Mannen i familjen pratade om att skapa rum i trädgården.
Jag blev sjukt impad, det kan ni kanske förstå.
De hade vindruvor, pioner, magnolia, fruktträd, en damm med näckrosor, altaner, stenläggningar och pallkragar med dill, persilja, gräslök, sallad och givetvis odlar de egna tomater!
De hade grävt upp och flyttat, grävt upp igen och köpt nytt.
Jag skall ha en prunkade trädgård, precis som den i Vinberg.

Väl hemma tittar jag på Skuggtjejens bilder på fejan och igen blir jag sjukt sugen på lite rabattgrävande.
Så nu har jag bestämt mig igen.
Nu blir det en rabatt på framsidan.
Jag lär väl återkomma i ämnet.

1 kommentar:

Stark och fri sa...

Glöm bara inte att jag zoomade så mycket av en anledning. :)